5 narzędzi ułatwiających życie marketerowi
Tym razem smart tools, z których korzystamy jako agencja. Przydają się w planowaniu kampanii, emitowaniu i sprawdzeniu, czy wszystko działa tak, jak tego oczekujemy.
1) Grader – tu sprawdzisz siłę swojej strony. Zarówno od strony pozycjonowania, czyli słów kluczowych, możliwości rozwoju strony, również wersję mobile i zabezpieczeń strony dla potencjalnych nieproszonych gości. Twój opiekun w agencji, mówi, że przeprowadzi audyt za $$$? Odpowiedz mu, że audyt zrobisz sobie sam;)
2) Answerthepublic – potrzebujesz inspiracji? Chcesz wiedzieć, czego szukają użytkownicy, w kontekście Twojej usługi, czy produktu? Sprawdź jak pytają i o co użytkownicy Googla i Bing’a. Tu dowiesz się, nie o słowa kluczowe, a pełne zwroty, które lądują w wyszukiwarce.
3) Jeśli o słowach kluczowych mowa, to z pewnością polecamy plannera słów kluczowych:Adwords Planner bądź Ubersuggest Więcej pomysłów na dotarcie do użytkowników, listy tańszych słów kluczowych, sezonowości zapytań i trendów.
4) Puszczasz kampanię, chcesz mieć pewność, że wszystkie kody zostały poprawnie wpięte przez agencję, wejdź na swoją stronę, pobierz wtyczkę Ghostery i po chwili będziesz miał pewność, kto śledzi ruch na Twojej stronie.
5) Przygotowujesz prezentację? Chcesz skorzystać z ciekawych, ale darmowych zdjęć? Jest wiele serwisów ze zdjęciami, polecam Pixabay.com i Canvę. Zrobisz tu layout do headera na FB, stronę A4, czy inną okazjonalną grafikę.
Jeśli dotarłaś/dotarłeś do końca, ogromne brawa i prezent. Narzędzie 6-te dla wytrwałych. Sidekick, czyli mały szpieg pokazujący, czy użytkownik, do którego wysłałeś maila już go otworzył, czy jeszcze nie. Czy możesz spodziewać się odpowiedzi, czy choćby wiedzy na temat jakiejś sytuacji, o której zaalarmowałeś w mailu;) Chcesz wiedzieć, czy szef otworzył maila z prośbą o urlop? A może czy zleceniobiorca pochylił się nad tematem? No cóż, Sidekick to wymarzone narzędzie sprzedawców;))))) wersja płatna robi wrażenie!
Polecam!
#CiasteczkoweMedia
Z pasją śledzę branżę reklamową, z zaciekawieniem przyglądam się i uczę rolniczej. Z tego mixu powstają e-booki o tym, co działa w reklamie, co nie. Poniżej kolejna porcja wiedzy o reklamie mobilnej i popularności tego kanału nie tylko wśród rolników! Zapraszam
Dodaj komentarz
Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *