Agronetwork – projekty niestandardowe

Od samego początku powstania sieci Agronetwork istotą było tworzenie niestandardowych projektów marketingowych rolniczych. Niestandardowych i rolniczych! 

Nie jest intencją Agronetwork przyjmowanie zleceń na emisję 1 filmu, z 1 vlogerem, na 1 odcinek. Takie podejście mija się z naszą wizją i misją. I takich zapytań już nie przyjmujemy.

Miłość do marketingu i wąskiej branży rolniczej, a przede wszystkim kreatywność zaowocowała wieloma projektami niestandardowymi w sieci Agronetwork.

Case study

Na sukces projektów składa się wiele:

  • odważni klienci
  • otwarci klienci na koncepcje kreatywne z młodymi rolnikami
  • kreatywność agencji
  • odwaga, kreatywność i gra aktorska vlogerów

ale najważniejsze otwarcie na połączenie działania kilku vlogerów w jednym projekcie jako kontynuacja przekazu i zwiększenia jego zasięgu.

1 vloger nawet z dużym zasięgiem nie wpłynie na więcej niż jedną sprzedaż produktu, a nam (agencji i klientowi) zależy na sprzedaży długofalowej.

Ważne są też aspekty marketingowe jak ustalone oznaczenia, hasztagi i linkowanie do produktu. W tym roku również  bardzo ważne jest oznaczenie filmu na zlecenie jako sponsorowanego:

Oznaczanie filmów influencerskich

Jako Agencja Cookies Media nie zgadzamy się na traktowanie branży rolniczej jako tej, w której nie da się zrobić ciekawych projektów marketingowych. Jeśli brakuje Ci pomysłu, napisz do nas. Wymyślimy taki projekt, który zrealizuje Twoje KPI!

Pamiętaj jednak, że my nie zapłacimy podatków ziarnem, ani śor’em;)

Zapraszamy!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *