Strona internetowa, www – must have każdego biznesu

Przez wiele lat działalności Cookies Media zrobiliśmy wiele stron internetowych, ale wysyp zapotrzebowania na postawienie strony www przez ostatni rok przechodzi nasze najśmielsze oczekiwania. I to bardzo cieszy!

  1. jako agencja Cookies Media posiadamy wiele cennego doświadczenia
  2. jako agencja Cookies Media, nie musimy już zachęcać klientów do tego, by pomyśleli o poprawie widoczności w Internecie, bo sami klienci doskonale to wiedzą i przychodzą z konkretnymi zapytaniami
  3. Pandemia, Nowy Ład, niepewne zyski w obecnych warunkach zmotywowały przedsiębiorców do szukania dywersyfikacji biznesu właśnie w Internecie

Dlaczego warto mieć swoją stronę www? 

  1. Konsumenci przenieśli się do Internetu: https://bit.ly/3wIRoVz
  2. Konsumenci online zmienili zachowanie: https://bit.ly/3LocA7h
  3. Klienci kupują czekając w korkach, w przychodni u fryzjera na swoich telefonach
  4. Klienci szukają opinii w Internecie, zanim kupią, zanim zastosują
  5. Strona pracuje na Twój wizerunek
  6. Prowadzenie biznesu (nawet w branżach, które mają największe obecnie zapotrzebowanie) bez strony internetowej obniża prestiż firmy, klient nie za bardzo może sprawdzić opinie
  7. Każdą stronę można promować, zatem jeśli któregoś dnia postanowisz rozwijać sprzedaż produktów, czy usług w internecie, to strona internetowa będzie najlepszym miejscem lądowania ruchu z kampanii.

Jak wygląda kwestia podejścia do strony?

  1. Logo – do zaprojektowania strony potrzebujemy plików źródłowych loga. Jeśli logo jest w miarę świeże staramy się wkomponować projekt graficzny strony w nie. Jeśli jednak klient nie posiada plików, a logo trąci myszką, proponujemy stworzenie od nowa wizualizacji logotypowej. Gdy osiągniemy konsensus co do logo, czas na …
  2. Rozmowę (briefing) z klientem. Zbieramy wszystkie istotne informacje, prosimy o strony, które podobają się klientowi, nawet z totalnie innych branż, pytamy o kolorystykę strony, ważne elementy, produkt, zdjęcia, rodzaje usług.
  3. Nie każdy klient dysponuje dobrej jakości zdjęciami produktów, dlatego takie usługi również świadczymy. Nie każdy zlecający ma talent pisarski, czy copywritera na pokładzie swojej firmy, Cookies Media zapewnia przygotowanie copy na stronę.
  4. W pierwszym etapie projektujemy stronę główną. Dopiero po akceptacji klienta strony głównej, projektujemy kolejne podstrony. Na tym etapie działamy na figmie. Poniżej kilka przykładów projektów graficznych:
  5. https://bit.ly/3iMjBT7
  6. https://bit.ly/36EwIDl
  7. https://bit.ly/3NwEM9P
  8. Projektowanie graficzne w Figmie chroni nas przed nieporozumieniami z klientem. Każdy etap musi posiadać akceptację, żebyśmy mogli przejść dalej.
  9. Po akceptacji graficznej przystępujemy do okodowania strony, pocięcia, zaprogramowania elementów, które potrzebują pełnić jakieś funkcje na stronie.
  10. Wspólnie z klientem ustalamy copy, zdjęcia, kształt oferty, ekspozycję produktów.
  11. Stronę przenosimy na hosting klienta dopiero wtedy, gdy klient zaakceptuje wersję finalną serwisu umieszczoną na naszych serwerach, pod naszą domeną.
  12. Na koniec instalujemy narzędzia mierzące np. Google Analytics, formularze kontaktowe itp.

Najczęściej tworzymy strony w WordPressie. Są tanie, szybkie do postawienia i mają niezliczone wtyczki i adaptacje.

Staramy się przekonywać klientów do dedykowanych, indywidualnie zaprojektowanych stron internetowych. Strony na szablonie, może i są tanie, ale niosą za sobą wiele innych zagrożeń takich jak: zbyt wolne wgrywanie się strony, ograniczenia prezentacji i konieczność pogodzenia się ze wszystkimi rozwiązaniami skórki.

Czy każda branża powinna pomyśleć o stronie? Tak. Dlaczego? Jako społeczeństwo coraz mniej ze sobą rozmawiamy. Większość problemów, zapytań ląduje w Internecie. Ufamy bardziej rekomendacjom nieznanych osób, niż babci, cioci etc. Jesteśmy zdania, że nawet jeśli jesteś fantastycznym majstrem od wnętrz, czy ślusarzem z bannerem na ogrodzeniu powinieneś zainwestować w stronę internetową (wizytówkę swoich usług w Google), bo w dużej mierze osoby, które nie mają okazji Ciebie poznać, czy zobaczyć Twojego bannera skorzystają z Twoich usług wtedy, gdy ich poszukują. Roboty Google podpowiedzą szukającemu tą stronę, która posiada autorytet wielu innych osób, które skorzystały z danej usługi, czy produktu.

Przykłady naszych stron:

Strefa Urody

Konik Design

Adob

AVL

Sylwia Banasik

Ebook do kawy 

Każdy klient jest inny, każdy ma swoje oczekiwania. Kilka lat doświadczeń sprawia, że współpraca z Cookies Media przebiega bezstresowo i terminowo.

Jeśli myślisz o swojej wizytówce w internecie, o sklepie internetowym, czy nowym serwisie www dla swojego biznesu? Napisz do nas. Pomożemy! 💪💪💪

#CookiesMedia

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *