Kontroluj efektywność swoich handlowców. Hubspot wspiera działy sprzedaży.
14 lat w sprzedaży, wielu dyrektorów, jeszcze więcej targetów do realizacji, różne KPI’e i wiele dni bezpowrotnie straconych, bo biura sprzedaży (w tym mediów) nie inwestują w profesjonalne CRM’y! CRM’y łączące podjęte działania marketingowe z wynikającymi z tego działaniami sprzedażowymi.
DOBRY CRM TO SYNERGIA MARKETINGU I SPRZEDAŻY – POZNAJ HUBSPOTA
Czy zależy Tobie na realizacji celów sprzedażowych?
Czy chcesz znać efektywność handlowców: liczbę telefonów, maili, prognozy dla rozwoju biznesu w skali każdego dnia?
Jeśli uważasz, że warto pracować nad wynikami
Jeżeli informacje o klientach są dla Ciebie istotne i nie chcesz by zniknęły wraz z handlowcem
POSTAW NA HUBSPOTA W TWOJEJ FIRMIE
Pracowałam na wielu crm’ach, jednak żaden z nich nie miał tylu możliwości integracji z aplikacjami, co Hubspot (ponad 160), a jedną z nich, którą jestem zafascynowana jest Sidekick – prawa ręka handlowca.
Dzwonisz do klienta z pytaniem, czy miał może czas zapoznać się z Twoją ofertą? A on mówi: jeszcze nie. No, niestety itd?
Z Sidekickiem, nie da się Ciebie zbyć. Będziesz doskonale wiedział, kiedy i jak długo klient przeglądał Twojego maila, ile czasu spędził nad załączonym dokumentem, czy przesyłał go komuś w swojej organizacji, czy rzeczywiście zignorował.
Aplikacja Sidekick – idealna dla handlowców
Dzięki Sidekickowi, wiem kiedy moja wiadomość jest odczytywana. Jeśli ktoś klika, otwiera maila, na 90% za chwilę moge spodziewać się odpowiedzi mailowej. Sidekick pokazuje mi, gdzie powędrowała moja wiadomosć, do jakich działów zostały rozdystrybuowana oraz kto i w co klikał.
Wyobraź sobie sytuację: sprzedajesz ekspresy do kawy do firm, domów. Wysyłasz maila z ofertą. Po godzinie widzisz, że ktoś otworzył twojego maila. 3 minuty później łapiesz za telefon 🙂 i pytasz, jak podoba się oferta. Jeśi widział ją przed chwilą, będzie pamiętał szczegóły, porozmawiacie. Często zdarza się, że dzwonimy do klienta asekuracyjnie kilka dni po wysłaniu oferty. W tym czasie, klient ma prawo Ciebie zapomnieć.
CRM – SKUTECZNY MONITORING EFEKTYWNOŚCI HANDLOWCÓW
Znasz to? Masz fantastycznego handlowca, ma kontakty, ma wyniki, jest lubiany i ciebie szanuje. Do czasu. Do czasu, gdy nie zgadzasz się na podwyżkę i odchodzi. A wraz z nim pełne info o klientach, na których pracował, za twoje pieniądze.
Czy naprawdę chcesz budować swój biznes od początku?
Zobacz co możesz zyskać dzięki wdrożeniu Hubspota w twojej firmie!
Karta klienta – notatki – zadania – planowanie – prognozowanie – lead scoring
PROGNOZOWANIE – PLANOWANIE – WERYFIKACJA SKUTECZNOŚCI I EFEKTYWNOŚCI
ILE CZASU KLIENT OGLĄDAŁ PRZESŁANE DO NIEGO DOKUMENTY?
JAKIE FIRMY ODWIEDZAŁY TWOJĄ STRONĘ? KTO POTENCJALNIE JEST TOBĄ ZAINTERESOWANY?
Definitywnie wiele z Twoich rutynowych działań można zautomatyzować. W ten sposób zaoszczędzisz dużo cennego czasu. Weryfikując na bieżąco efektywność działu sprzedaży i poszczególnych handlowców szybko będziesz wiedział, czy idziesz w dobrym kierunku realizacji KPI’ów. Nie bój się technologii! Zainwestuj w intuicyjne rozwiązanie!
HUBSPOT – TWOJE TECHNOLOGICZNE PORSHE!
Powodzenia!
#CookiesMedia
Dodaj komentarz
Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *