Automation Marketing w Polsce, czyli z jakich systemów do automatyzacji reklamy możemy wybierać?

Automation Marketing w Polsce wygląda tak: Salesmanago, Salesmanago, Salesmanago i długo nic. Kilka przypadków Adobe i może jeden Oracle w Polsce. Raczkujemy. Głośno mówi się,  o tym jak bardzo automatyzacja procesu pozyskiwania leadów jest konieczna, ale na rynku nie dzieje się nic. Trochę przypomina to sytuację z erą mobile. Długo szła, aż wreszcie nastała. Obecnie jest i ma się świetnie z blisko 138% wzrostem rok do roku. Czy to czeka nas w obszarze automatyzacji reklamy?

Według Gartner Research do 2020 roku aż 85% kontaktów z reklamą będzie odbywało się bez konieczności spotykania się z klientem. Korzystanie z marketing automation będzie rosło z roku na rok, a w samym  2017 roku wzrośnie aż o 50% rok do roku.

Google trends, zapytanie: automation marketing (świat)

Google trends, zapytanie: automation marketing (Polska)

O automation marketing pytają 3 województwa, co z resztą?

Nie uchronimy sie przed marketingiem zautomatyzowanym, dłuższe zamykanie oczu i uszu nie służy szanującym się firmom.

AUTOMATION MARKETING = DUŻO OSZCZĘDZONYCH BUDŻETÓW = EFEKTYWNE DOTARCIE = OBNIŻENIE KOSZTÓW DOTARCIA

Ranking software Automation Marketing na świecie

Ranking platform

Który system dla kogo

W Polsce góruje  Salesmanago, które na świecie jest na 13 pozycji, ale dofinansowane przez inwestorów zapowiada nadal mocną ekspansję i rozwój software’a.

Przed podjęciem ostatecznej decyzji, warto pytać praktyków na co zwrócić uwagę, czego oczekiwać i co sprawia problemy w codziennym użytkowaniu. Systemy nie są tanie, zazwyczaj oparte są na opłatach abonamentowych, umowach rocznych. Dodatkowo Polacy wybierają zbyt szybko rozwiązanie polskie bojąc się bariery językowej, niepotrzebnie. Systemy są zazwyczaj intuicyjne (patrz Hubspot) Najważniejsze, by narzędzie było dostosowane do firmy, jej potrzeb, a nie żeby firma dostosowywała się do tego, co wygeneruje, bądź nie, kapryśny system;) Wybierz system dla siebie

Powodzenia!

CookiesMedia

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *