Jak Hubspot może pomóc Twojemu biznesowi? Hubspot dla branży motoryzacyjnej – korzyści z jego wdrożenia
JESTEŚ DYREKTOREM MARKETINGU MARKI XXX w Polsce, czy Hubspot jest dla Ciebie?
Zakup samochodu, używanego, czy nowego to raczej nie decyzja chwili, to z pewnością nie zakup bułek.`Zanim nastąpi sprzedaż, jest mnóstwo googlania, szperania, czytania, analizowania, proszenia o rekomendacje i wreszcie chodzenia do salonu, by padło magiczne: tak, podpisujemy umowę. Nie wspominając o całym procesie sprzedaży jaki ma miejsce w salonie i wpływu na decyzję klienta prowadzonego przez sprzedawcę w salonie. Doskonale wiesz, że proces ten to średnio pół roku i xxx zł budżetu marketingowego. Od zaprzyjaźnionego marketingowaca wiem, że średnio 4 tyś zł przypada na promocję jednego, pojedyńczego egzemplarza. Zgadza się?
BRANŻA MOTORYZACYJNA WALCZY O SPRZEDAŻ, ZAMIAST WALCZYĆ O SYNERGIĘ MARKETINGU I SPRZEDAŻY
Zanim nastąpi zakup musisz zapewnić potencjalnemu kupującemu znalezienie marki samochodu w wyszukiwarce, wcześniej biddując konkretne frazy z konkurencją. Dobrze by było znaleźć się w drugiej wyszukiwarce po Googlu, czyli na Youtubie z ciekawymi filmikami i też pojawianiem się na konkretne frazy. Dalej musisz zadbać o pozytywne wypowiedzi i oceny w społecznościach, publikację w kanałach social. Czas na kontent. Ktoś w firmie „produkuje” codziennnie nowe treści, wrzucacie je na stronę, często też zgłaszają się wydawcy, którzy w ramach testów też tworzą artykuły o marce. Z jakością ich różnie bywa, prawda?
CZY ZASTANAWIAŁEŚ SIĘ KIEDYKOLWIEK NAD TYM, CZY TEGO TYPU ARTYKUŁY ZOPTYMALIZOWANE SĄ POD WYSZUKIWARKĘ?
CZY WYSZUKIWARKA MA SZANSĘ ZNALEŹĆ ARTYKUŁY PROMUJĄCE W WYNIKACH NATURALNYCH „SZYBKO”? CZY ZNÓW MUSISZ WYDAĆ BUDŻET, BY WYDAWCA PODPROMOWAŁ i UWIARYGODNIŁ JE U SIEBIE?
CZY ZDAJESZ SOBIE SPRAWĘ Z TEGO, ŻE DOPÓKI „POMPUJESZ” BUDŻET W PROMOCJĘ, ARTYKUŁ JEST WYŻEJ, A GDY SKOŃCZYSZ, SPADA NA ŁEB NA SZYJĘ?
WYSZUKIWARKA NIE WIDZI TREŚCI DOPÓKI NIE WIDZI WARTOŚCIOWYCH FRAZ, SŁÓW, CZY LINKÓW AUTORYTETÓW. Takie platformy jak Whitepresse, czy Netsprint nie zapewniają optymalizacji, czy wysokich pozycji w wyszukiwarce organicznie. Zamawiasz artykuły u przypadkowego, wyspecjalizowanego w dziedzinie moto copywritera i fruuuu masz. Akceptujesz. Leci do publikacji.
Dostajesz statystyki artykułu, liczbę kliknięć, przekierowań na Twoją stronę i tyle. Masz prawo do jednego, dwóch linków wychodzących. Bardzo trudno bez promocji na głównej trafić znów na Twój artykuł :/
Pozostaje też znalezienie budżetu na kampanie display, mailingi, mobile, nie mówiąc już o innych mediach. Tyle możliwości, ogrom odpowiedzialności i nieduży Ty – dyrektor marketingu – z jedną głową do akceptacji wszystkiego. Hubspot na tle innych systemów automation marketingu
———————————————————————————————————————————
Hubspot może Ci pomóc!
Dzięki Hubspotowi stworzysz content przyjazny robotom Google.
HUBSPOT POMAGA TWORZYĆ WARTOŚCIOWY KONTENT
Inbound marketing zmienia branżę motoryzacyjną
Każdy artykuł zanim ujrzy światło dzienne wrzucasz do systemu Hubspot i po sekundzie masz informację czego brakuje w artykule: słów kluczowych? linków przychodzących i wychodzących? podlinkowanych grafik (google wyszukuje przecież obrazy), call to action, oferty itp.
TWORZĄC WARTOŚCIOWY KONENT UNIEZALEŻNIASZ SIĘ OD WYDAWCÓW!
BUDUJESZ WARTOŚCIOWY RUCH NA SWOJĄ STRONĘ, A NIE WYDAWCY.
TWORZĄC WARTOŚCIOWY KONTENT BUDUJESZ AUTORYTET MARKI/PRODUKTU NA LATA.
Jak to działa?
Sprawdź w naszym kolejnym artykule;)
Zapraszamy!
#CookiesMedia
Dodaj komentarz
Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *