Hubspot – amerykańskie Porsche dostępne już w Polsce

HUBSPOT – automation marketing software

Amerykańskie zrealizowane marzenie o kliencie, który przychodzi po twój produkt sam i sam z siebie ciebie chce!!!

Jest 2006 rok, dwóch śmiałków Brian Halligan i Dharmesh Shah powołują do życia firmę, której głównym przesłaniem było wykorzystanie software’a do popularyzacji  INBOUND MARKETINGU . Zarówno automatyzacja procesów, jak i pojęcie Inbound marketingu w Polsce, w tamtym czasie były pojęciem absolutnie abstrakcyjnym. 2006 rok to nawet nie targetowanie behawioralne, to nadal parcie na billboardy, expandy i mailingi. To były błogie czasy, gdy największych tego rynku przekonywałam do projektów niestandardowych. Tyle lat przepaści? Czy tyle samo musimy czekać, na rozpowszechnienie innych narzędzi do automatyzacji niż SalesManago? Czy będzie podobnie jak z tzw. erą mobile?;)

Co to jest ten Hubspot?

Hubspot to software do automatyzacji działań marketingowych.

Jakie korzyści daje Hubspot? 

  • Tworzenie wartościowego contentu CMS
  • Optymalizację contentu pod Googla
  • Automatyczną publikację contentu w mediach społecznościowych
  • Zautomatyzowaną wysyłkę newsletterową
  • CRM
  • Buyer Persona
  • Personalizację przekazu
  • Segmentację – Lead Nurturing
  • Automatyczną analizę podjętych działań
  • Raportowanie
  • Segmentację leadów MSQL
  • Prognozy sprzedaży
  • Śledzenie zachowań użytkowników/leadów/klientów na stronie
  • Organizacja pracy handlowców/weryfikacja ich wydajności
  • Sales Lead Nurturing
  • Kompatybilny z ponad 160 aplikacjami

Hubspot to najbardziej kompleksowe i funkcjonalne rozwiązanie dostepne obecnie na rynku polskim. Umożliwia pełną integrację z innymi dostepnymi na rynku narzędziami marketingowymi. A w związku z tym, że jest współfinansowane przez Google Venture i Salesforce prognozy na dalszy rozwój ma gwarantowane. To szczególnie cieszy w kontekście profesjonalizmu, jakości danych, jakości obsługi, wsparcia 24/7.

Systemy do automatyzacji marketingu dostępne w Polsce

Software Hubspot wyposażony jest w łatwy w obsłudze i zarządzaniu CMS, pozwalający na szybkie aktualizowanie i rozbudowanie stron internetowych. Posiada narzędzia do monitorowania i analizy słów kluczowych, linków przychodzących, wychodzących, optymalizację on page SEO.

Niezwykle przydatne są narzędzia analityczne, które precyzyjnie określają efektywność wszystkich podjętych przez nas działań marketingowych, a także szczegółową analizę danych uzyskanych o konsumentach na przestrzeni całego cyklu marketingowo-sprzedażowego, od momentu pierwszego odwiedzenia naszej strony internetowej, aż po transakcję.

Wśród wielu udogodnień warto wspomnieć o platformie mailongowej wyposażonej w funkcję segmentacji list kontaktów, wiele wzorów maili do wyboru, zaawansowanych narzędzi do pielęgnowania leadów sprzedażowych oraz rozbudowane narzędzia analityczne.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *