Zrób show na Agro Show – pierwszy projekt w ramach sieci Agronetwork
Już za tydzień, pierwszy event w ramach sieci vlogerów rolniczych Agronetwork – Zrób show na Agro Show!
Do tej pory branża rolnicza mogła tylko pomarzyć o poważnym traktowaniu, profesjonalnej obsłudze, ale przede wszystkim o wiedzy i doświadczeniu, i znajomości grupy docelowej w jedym miejscu!
14 lat obsługi wielu klientów, z różnych branż, kampanii w różnych mediach , 3 lata stałej obsługi klientów z branży rolniczej, różne produkty, różne cele i założenia, ale wciąż ta sama grupa docelowa – rolnik. Oczywiście o rolnikach można rozmawiać pasjami, ale pozwolę sobie przekierować Was tu: Grupa docelowa – rolnik
I tak z potrzeby wielu marketerów, z uważnego słuchania i obserwacji rynku powstała sieć Agronetwork.
Agronetwork to platforma łącząca rolników z marketerami.
Vlogerzy Rolniczy to młodzi duchem, często ciałem zakręceni ludzie, którzy godzinami opowiadają o swoim polu, o sianiu, nawożeniu, zbieraniu, plenieniu, sukcesach i wyzwaniach. Pokazują swoje gospodarstwa, maszyny, dzielą się wiedzą, doświadczeniem i rekomendacją. Inwestują w drony, kamery, telefony, lubią techologię, świetnie radzą sobie z montażem materiału, doskonale wiedzą, że innym podobają się piękne widoki i świetna muzyka w tle. Są dumni z tego co robią. Vlogerzy rolniczy są przedstawicielami młodego pokolenia rolników. To ci, którzy już, bądź za chwilę, przejmą gospodarstwa swoich rodziców. To oni kreują trendy w rolnictwie przez zobrazowanie ich na swoich kanałach. Ich filmy szybko zdobywają fanów.
DLACZEGO WARTO WYKORZYSTAĆ ATENCJĘ FANÓW – SUBSKRYBENTÓW DO PROMOCJI TWOJEGO PRODUKTU?
Korzyści z zaangażowania Vlogerów Rolniczych do promocji Twojego produktu:
- specjaliści w swojej dziedzinie (rolnictwo, hodowla, sadownictwo, uprawa, zarządzanie, planowanie, przewidywanie i wiele więcej)
- autorytety i mentorzy w wirtualnym świecie (młode pokolenie nie słucha ojców, pyta wirtualnych doradców i „przyjaciół” z forów Rolnik w sieci, jaki jest?
- dotarcie do rolników na kanale YT, eksploatowanym przez rolników wieczorami, szczególnie w weekendy
- promocja produktu/marki w kontekście rzeczywistych wyzwań i zapotrzebowania
- pokazanie marki/produktu – blisko ludzi
- absolutnie „dziewiczy” i niewykorzytany sposób dotarcia do grupy docelowej
- tanie rozwiązanie vs pozostałe media Droga promocja na serwisach rolniczych
- zaangażowaie wielu vlogerów w jedym czasie, czyni promocję silną i mającą wpływ na decyzje zakupowe
- ogromny wybór vlogerów rolniczych do wyboru w sieci Agronetwork, w jednym miejscu
- odciążymy Ciebie od formalności z vlogerami, wybierzemy najlepszych dla Ciebie, opracujemy koncept, poprowadzimy projekt, wypromujemy Twój produkt!
Dodaj komentarz
Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *