Sponsoring sportowy – branża rolnicza – połączona pasja wielu!

   Pasja sportowa, pasja do rolnictwa = Planowanie mediów z pasją 😉

czyli o tym jak połączyliśmy Mirka Jabłońskiego z Jabłoński Racing Team z Syngenta Polska 🙂

Nie ma, że nie da się! W badaniach grupy docelowej rolników okazało się, że żużel to sport, który rolnicy bardzo lubią i jest na 3 miejscu zaraz po piłce nożnej i siatkówce.

Co daje sponsoring sportowy? 

  • aspekt szczególnie ważny dla rolnika –  marka, którą lubię jest tu, gdzie ja lubię bywać
  • efekt wow! – Wow tego jeszcze nie było w branży rolniczej! 
  • Przeniesienie skojarzeń – sport, rywalizacja, presja czasu, pogoda, energia – na pracę w tych samych warunkach rolnika
  • podkreślenie atutów produktu poprzez wykorzystanie cech sportowych
  • promocję marki/brandu/firmy na płaszczyźnie nie tylko rolniczej, a również sportowej – inne grupy docelowe
  • zwiększenie zainteresowania mediowego
  • wyróżnienie produktu i jego zapamiętywalności wśród innych konkurencyjnych produktów 
  • podkreślenie atutów produktu poprzez wykorzystanie cech sportowych
  • wzmocnienie wizerunku firmy

Sponsoring Syngenta Polska – produkt Maxim Power, Turbo Pak, Amistar Gold Max, Modus – Mirosław Jabłoński Racing Team – żużel 

a teraz prawdziwa frajda 😉

Filmy wideo zrealizowane przez MDfilm.  

Warto przekraczać granice, podważać standardy, myślec o swoim produkcie/marce nieszablonowo. Ten rok, rok Pandemii to ponownie aktualne wyzwanie: Wyróżnij się, albo zgiń!  

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *