Sponsoring sportowy – branża rolnicza – połączona pasja wielu!
Pasja sportowa, pasja do rolnictwa = Planowanie mediów z pasją 😉
czyli o tym jak połączyliśmy Mirka Jabłońskiego z Jabłoński Racing Team z Syngenta Polska 🙂
Nie ma, że nie da się! W badaniach grupy docelowej rolników okazało się, że żużel to sport, który rolnicy bardzo lubią i jest na 3 miejscu zaraz po piłce nożnej i siatkówce.
Co daje sponsoring sportowy?
- aspekt szczególnie ważny dla rolnika – marka, którą lubię jest tu, gdzie ja lubię bywać
- efekt wow! – Wow tego jeszcze nie było w branży rolniczej!
- Przeniesienie skojarzeń – sport, rywalizacja, presja czasu, pogoda, energia – na pracę w tych samych warunkach rolnika
- podkreślenie atutów produktu poprzez wykorzystanie cech sportowych
- promocję marki/brandu/firmy na płaszczyźnie nie tylko rolniczej, a również sportowej – inne grupy docelowe
- zwiększenie zainteresowania mediowego
- wyróżnienie produktu i jego zapamiętywalności wśród innych konkurencyjnych produktów
- podkreślenie atutów produktu poprzez wykorzystanie cech sportowych
- wzmocnienie wizerunku firmy
Sponsoring Syngenta Polska – produkt Maxim Power, Turbo Pak, Amistar Gold Max, Modus – Mirosław Jabłoński Racing Team – żużel
a teraz prawdziwa frajda 😉
Filmy wideo zrealizowane przez MDfilm.
Warto przekraczać granice, podważać standardy, myślec o swoim produkcie/marce nieszablonowo. Ten rok, rok Pandemii to ponownie aktualne wyzwanie: Wyróżnij się, albo zgiń!
Dodaj komentarz
Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *