Marketingowe, niestandardowe projekty w branży rolniczej – się da!

 Cookies Media – projekty marketingowe z pasji do branży rolniczej, z zamiłowania do grupy docelowej – rolników. 

Rok 2020 zapowiadał się wspaniale. Tyle pomysłów, tyle projektów i wielkie zdziwienie, bo pandemia pokrzyżowała spotkania polowe, targi, eventy.  Coś, czym zazwyczaj stoi/stała branża rolnicza. Wszyscy, którzy znają rolnika, zadawali sobie pytanie i co teraz? Rolnik, ceniący sobie bezpośrednie relacje, bezpośrednie negocjacje z dystrybutorem, doradcą, sprzedawcą, czy chciał, czy nie chciał w tempie expresowym został „zagoniony” do Internetu, bo tam właśnie branża się odnalazła!

Jako agencja mediowa stawiająca na dwa fundamenty: MIERZALNOŚĆ (POLICZALNOŚĆ, SKUTECZNOŚĆ, EFEKTYWNOŚĆ) podjętych działań oraz NIESTANDARDOWOŚĆ każdej kampanii, każdego projektu szybko odnaleźliśmy się w tej zmianie, bo tak naprawdę dla nas żadnej zmiany nie było. Od zawsze kochamy Internet, od zawsze kochamy projekty niestandardowe.

Myśląc –   mierzalność – mówimy od lat – Internet!

Myśląc – niestandardowość –  mówimy od początku istnienia agencji: Wyróżnij się, albo zgiń! I mówimy więcej: BRANŻA ROLNICZA NIE JEST NUDNA, nudne są agencje, wydawcy, którzy liczą na kolejne kampanie odsłonowe bez gwarancji.

A oto kilka projektów z tego roku, zostawiam ku inspiracji i odwadze by chcieć więcej w przyszłym sezonie.

Kampania promocyjna produktu na stonkę, oparta na motywie viralowych scenek z życia rolnika, więcej na kanale  YT #AgroKuzyni 

Cookies Media

To Koronawirus uwypuklił temat różnic podejścia, zachowań, problemów, wyzwań miasta vs. wieś. Uchwyciliśmy ten aspekt w projekcie Różne twarze Koronawirus 2020. Więcej znajdziecie na naszym blogu.

Sponsoring sportowy, promocja produktów rolniczych przy okazji sportowych zmagań żużlowych. Więcej o tym, co ma żużel wspólnego z rolnictwem tu`;  Mirek Jabłoński Racing Team * (produkcja spotu MDFilm)

Za nami pierwszy w branży rolniczej CHALLENGE, a zaczęło się tak niewinnie;)

Finalny odcinek już niebawem na kanale, my już wiemy, kto poniósł karę łychy zimnej wody 😉

A wisienką i uwieńczeniem tego nieprzewidywalnego roku  jest  upubliczniony już pierwszy projekt vlogerek rolniczych. Na to branża rolnicza czekała długo, mamy nadzieję, że znów  namieszamy 😉

…..więc jeśli kiedyś odważysz się wyjść poza ramy standardu to wiesz gdzie stuknąć 😉

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *