Content is the King 2021 – nadal jest!

Content marketing (strategia dystrybucji treści)  choć pojęcie już kilkunasto-letnie to nadal odgrywa bardzo dużą i ważną rolę w działaniach marketingowych.

Tworzenie stron www, treści w różnych kanałach, które mają za zadanie pobudzenie użytkownika do reakcji i wreszcie do przekonania robotów Google: „Hej, ta treść ma sens, ta treść ma autorytet, użytkownicy w nią klikają”, a skoro tak jest – to wywindujcie treści wyżej w wyszukiwarce🤔

Tworzenie treści z uwzględnieniem fraz kluczowych, które opisują Twój produkt, Twoją usługę, Ciebie ma ogromnie znaczenie dla Twojego biznesu.

Im wyżej znajdziesz „się” w wyszukiwarce Google tym więcej użytkowników skorzysta z Twojej treści. Gdzie ona poprowadzi, to już kwestia celu pisania i celu do osiągnięcia. Jednak im więcej tego typu treści, tym więcej linków organicznych i większe prawdopodobieństwo reakcji użytkownika.

Jakby nie patrzeć, wielu z użytkowników internetu szuka podpowiedzi w wyszukiwarce poniżej wyników płatnych. Tak, trochę tak jest, że użytkownicy lepiej traktują wyniki organiczne:) a z kolei mniej ufają tym reklamowym – płatnym.

Żebyśmy się jednak dobrze zrozumieli. Content marketing to nie jest coś, co kupisz jak klik w GoogleAdsach i się zadzieje. To nie jest też coś, co możesz popełnić przez jakiś konkretny czas i wystarczy. Content marketing jest procesem długofalowym, systematycznym i konsekwentnym tworzeniem i dystrybuowaniem treści w Internecie, w różnich kanałach. A jeśli chcesz sprawdzić jak Ci idzie z jego tworzeniem sprawdź tu: https://gspot.intensys.pl/

Czy w świetle przebudzenia firm/marek przez pandemię warto inwestować w content marketing?

Tak, koniecznie. Treści, które piszemy na temat naszych produktów, usług wspinają się bardzo mozolnie, ale jednak wspinają do góry by pojawić się w wynikach naturalnych w wyszukiwarce. To mogą być treści typu: aktualności, blog, wiedza etc. Jednak to one zapewniają autorytet Twojemu produktowi/usłudze/Tobie.

Te treści, które dziś napiszemy przyniosą nam efekt w czasie, gdy w Internecie przestaniemy docierać do użytkownika na podstawie Cookiesów 3rd party data.

Żadna wartościowa treść na temat Twojego produktu/usługi nigdy w internecie się nie zmarnuje 🙂

Zainwestuj w content marketing! bo jeśli Ty tego nie zrobisz, zrobi to Twoja konkurencja. Daj pracę robotom Google – niech Cię pokochają! ❤️️❤️️❤️️

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *