O efekt kampanii trzeba walczyć

Nawet jeśli za tobą 15 lat doświadczenia i generalnie myślisz – przecież wiem już wszystko, mam duże doświadczenie w tej branży. Nic nie może mnie zaskoczyć. Wiem jak działają kanały digital, który z nich przynosi najefektywniejsze wyniki, to czasem jest tak, że przejmujesz nowego klienta, jego kampanie i wszystko idzie jak po grudzie.

I z pokorą musisz wrócić do podstaw, żeby kampanię ustawić na dobre tory, żeby wpaść celnie w target grupy i cały proces rozpocząć na Twoich warunkach.

Walcz o wyniki kampanii jak lew!

Kilka przydatnych wniosków:

  • jak przejmujesz klienta – zadbaj o dostępy do starych kont (Gads, FBAds, Analytics itp)
  • żadne dostępy z lotu ptaka, żadne screeny, żadne wirtualne pokazy nie zastąpią historii konta
  • wdróż pełną analitykę Analytics3 i 4/skonfiguruj cele dla kampanii
  • jeśli przed pandemią działały kreacje X, a potem przyszła wojna i konsekwencje obu tych wydarzeń, to testuj równolegle inne kreacje
  • testuj kreacje, testuj call to action, testuj inne call to action, testuj zróżnicowane ujęcia graficzne
  • pamiętaj o innych kreacjach do fazy: Awarness, Consideration, Decision
  • testuj na mniejszych budżetach grupy, których nie jesteś pewien
  • analizuj
  • nie poddawaj się
  • prowadź dialog ze sprzedażą
  • optymalizuj LP’ka
  • każdej zmianie daj czas
  • przyłącz się do forów tych grup docelowych do których prowadzisz kampanię, posłuchaj co mówią, czego oczekują, czego potrzebują.

Pamiętaj, ludzie tych czasów – nie lubią uzupełniać zbyt wielu danych w formularzu. Użytkownicy są leniwi i też nie mając czasu. Kochają infografiki, proste hasła.

Nade wszystko, walcz, kombinuj, dostarcz takie wyniki jakich oczekuje klient, oprzyj kampanię na analityce, a wygrasz kampanię!

Jeśli myślisz o swojej kampanii w internecie, o tym ile odpuściłeś, jak dawno nie liczyłeś ROI i generalnie o tym, że choć tak wiele robisz, to już dużo mniej do Ciebie wraca – napisz do nas. Powalczymy również o Twoje wyniki!  💪💪💪

#CookiesMedia

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *