O efekt kampanii trzeba walczyć
Nawet jeśli za tobą 15 lat doświadczenia i generalnie myślisz – przecież wiem już wszystko, mam duże doświadczenie w tej branży. Nic nie może mnie zaskoczyć. Wiem jak działają kanały digital, który z nich przynosi najefektywniejsze wyniki, to czasem jest tak, że przejmujesz nowego klienta, jego kampanie i wszystko idzie jak po grudzie.
I z pokorą musisz wrócić do podstaw, żeby kampanię ustawić na dobre tory, żeby wpaść celnie w target grupy i cały proces rozpocząć na Twoich warunkach.
Walcz o wyniki kampanii jak lew!
Kilka przydatnych wniosków:
- jak przejmujesz klienta – zadbaj o dostępy do starych kont (Gads, FBAds, Analytics itp)
- żadne dostępy z lotu ptaka, żadne screeny, żadne wirtualne pokazy nie zastąpią historii konta
- wdróż pełną analitykę Analytics3 i 4/skonfiguruj cele dla kampanii
- jeśli przed pandemią działały kreacje X, a potem przyszła wojna i konsekwencje obu tych wydarzeń, to testuj równolegle inne kreacje
- testuj kreacje, testuj call to action, testuj inne call to action, testuj zróżnicowane ujęcia graficzne
- pamiętaj o innych kreacjach do fazy: Awarness, Consideration, Decision
- testuj na mniejszych budżetach grupy, których nie jesteś pewien
- analizuj
- nie poddawaj się
- prowadź dialog ze sprzedażą
- optymalizuj LP’ka
- każdej zmianie daj czas
- przyłącz się do forów tych grup docelowych do których prowadzisz kampanię, posłuchaj co mówią, czego oczekują, czego potrzebują.
Pamiętaj, ludzie tych czasów – nie lubią uzupełniać zbyt wielu danych w formularzu. Użytkownicy są leniwi i też nie mając czasu. Kochają infografiki, proste hasła.
Nade wszystko, walcz, kombinuj, dostarcz takie wyniki jakich oczekuje klient, oprzyj kampanię na analityce, a wygrasz kampanię!
Jeśli myślisz o swojej kampanii w internecie, o tym ile odpuściłeś, jak dawno nie liczyłeś ROI i generalnie o tym, że choć tak wiele robisz, to już dużo mniej do Ciebie wraca – napisz do nas. Powalczymy również o Twoje wyniki!
#CookiesMedia
Dodaj komentarz
Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *