Tour de Lidea z rzepakiem po Polsce. Producent nasion + prestiżowa marka samochodowa = MOC synergii w projekcie niestandardowym TDL

Tour de Lidea z rzepakiem po Polsce wraz z dealerem Volvo – Nova Volvo z Łodzi – połączyli pasję we wspólnym projekcie z vlogerami rolniczymi.

🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪

Rzadko się chwalimy, ale tym razem będzie inaczej. Nie ukrywamy, że jako agencja pełna pasji do mediów, marketingu i branży rolniczej mamy ogromną satysfakcję z tego typu projektów, gdzie za biurkami firm mamy do czynienia z odważnymi marketerami, którzy widzą potrzebę pójścia inną drogą, wyjścia z clutteru komunikacji i dotarcia do zupełnie innych grup docelowych.

Trzeba powiedzieć: jak zwykle my – Cookies Media – agencja pełna niestandardowych koncepcji – nie chcieliśmy robić „standardowego” projektu. Szczególnie po okresie lockdownów, nie ukrywamy, że mamy niedosyt i wciąż szukamy odważnych marketerów, by zrobić coś, co zamiecie choć na chwilę rynek.

🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜

Branżę rolniczą znamy bardzo dobrze. Zarówno od strony marek jak i influencerów rolniczych, bo przecież prowadzimy sieć vlogerów rolniczych Agronetwork. Mając doświadczenie przeróżnych kampanii reklamowych, projektów niestandardowych – Agrokalendarz, ponad 6 lat w dotarciu do rolnika, dużo łatwiej nam spełnić oczekiwania każdego projektu. Zauważyliśmy jednak, że marketing rolniczy przez ostatni rok wstrzymał oddech. Ten rok właśnie, pokazał, że zadziało się tylko to, co było zaplanowane i trwało od roku, reszta została odwołana, bądź przeniesiona. Wszystkie oczy teraz zwrócone są na wystawę PIGMiUR’a w Bednarach, bo jeśli ona się odbędzie, to mamy nadzieję, że reszta od tego momentu wróci już na dobre. Reszta, czyli spotkania polowe, spotkania z doradcami w większym gronie, handlowcy opuszczą swe domy i żaden lockdown już tego nie zmieni.

I na tą branżę rolniczą, z wstrzymanym oddechem, wraz z fantastycznymi vlogerami rolniczymi: Wiktorią, KubąPiotrkiem zarzucamy powiew świeżości. Łączymy markę Volvo z branżą rolniczą. O prestiżowości marki każdy wie i nie wymaga to komentarza, jednak otwarcie się na hermetycznie postrzeganą grupę docelową rolników było absolutnie rzeczą fenomenalną, bo przecież Volvo w swojej palecie posiada fantastyczne duże, rodzinne SUV’y. O tym, co może robić rolnik w takim aucie, będziecie mogli usłyszeć i zobaczyć w naszych kolejnych odcinkach na kanałach vlogerów. Mamy taki plan przejechania Polski od krańca do krańca, więc będzie do tego mnóstwo okazji, by zobaczyć co jeszcze mogą auta marki Volvo.

Zapraszamy na śledzenie – niestandardowej kooperacji dwóch marek Lidea Seeds + Nova Volvo.

Marketerom, gratulujemy odwagi!
Stay tuned!

🎥 👇👇👇👇

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *