Agronetwork – Sieć Vlogerów Rolniczych

Mamy to! Pierwsza w Polsce Sieć Vlogerów Rolniczych powołana! Nareszcie branża rolnicza doczekała się równego traktowania.

Ponad 70-ciu Vlogerów Rolniczych, 1,5 mln subskrypcji dostępnych w sieci Agronetwork i to dopiero początek. 

    Influence marketing w branży rolniczej, ale o co chodzi? 

Rolnicy kochają video! Kochają oglądać, tworzyć, komentować.

Pasjonaci  rolnictwa nagrywają setki tysięcy relacji z pola, gospodarstwa, czy ciągnika. Dla nich to życie, dla nich to duma i ogromna pasja! Tym samym każdym ciekawym filmem zdobywają fanów, którzy lubią ich oglądać, subskrybentów, którzy z niecierpliwością czekają na kolejne odcinki,  żywo reagują, komentują i wspóldzielą najciekawsze odcinki.

WARTO WYKORZYSTAĆ SIŁĘ I POTENCJAŁ WIELU SUBSKRYBENTÓW JEDNEGO VLOGERA ROLNICZEGO ŁĄCZĄC GO Z INNYMI VLOGERAMI I JEGO FANAMI W SIEĆ działającą na rzecz marki rolniczej. 

„Influencer marketing to forma marketingu, która opiera się na włączaniu w działania reklamowe osób uznawanych za liderów opinii, czyli influencerów, i która bazuje na specyficznych relacjach i wpływaniu na odbiorców. Influencerzy to nie tylko celebryci i znani artyści, sportowcy czy dziennikarze, ale i twórcy internetowi, którzy dzięki mediom społecznościowym gromadzą wokół siebie rzesze odbiorców i potrafią na nich wpływać. W influencer marketingu wszystkie działania są skupione wokół osoby lidera, którego największym atutem jest autentyczność i wiarygodność.” – cyt. z Socialpresse

Przyszłość influencer marketingu – czego możemy się spodziewać?

        Statystyki z innych branż: 94 procent marketerów uważa Influence marketing za skuteczny, a już 86 procent z nich go używa. Ponad 80 procent badanych twierdzi, że tworzenie kreatywnych i autentycznych korzystnie treści wpływa na markę. 77 procent ocenia, że IM zwiększa zaangażowanie, a ponad połowa (56 procent) dostrzega zwiększenie ruchu na swoich stronach internetowych i landing page’ach dzięki działaniom influencerów/ cyt- Adweek.

Sukces kampanii PZU z youtuberami

A teraz, dzięki Agronetwork – polscy marketerzy rolniczy doczekali się podobnych możliwości!

Zapraszamy do współpracy!

Pozdrawiamy!

Ciasteczka;)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *