Influence marketing w branży rolniczej – możliwy?
Zaczęliśmy całkiem niedawno zapraszać klientów, w ramach sieci Agronetwork, do próbowania totalnie innego podejścia w branży rolniczej, do angażowania vlogerów rolniczych i promocji produktów w kanałach social, przede wszystkim na YT i FB, gdzie właśnie ci vlogerzy rolniczy mają najwięcej fanów, subskrypcji i lików. I wyszły takie różne historie 🙂
MISJĄ SIECI AGRONETWORK JEST ŁĄCZENIE WIELU, RÓŻNYCH VLOGERÓW RÓWNOCZEŚNIE TESTOWANIE, POKAZYWANIE EFEKTÓW, PROMOCJA SPRAWDZONYCH PRODUKTÓW I ROZWIĄZAŃ
I powstały takie dzieła 🙂
#Rolnikszuka, #DanielHaker oraz #RolnikNIEProfesjonalny zasiali kukurydzę #Talisman, bardzo pieczołowicie opiekowali się nią. Nawozili, podlewali i obserwowali kolejne fazy wzrostu. Walczyli i walczą z pogodą. W trzeciej fazie liścia zastosowali herbicyd #Lumax i tak powstał piękny materiał video od ziarenka do ponad 2 metrowych pędów kukurydzy – profesjonalna influencerska promocja produktów klienta.
Młodzi rolnicy kochają oglądać filmy na YT, tak spędzają godziny po szkole, weekendy Znaczenie Youtube w życiu rolnika Tu mają swoich wirtulanych kumpli, mentorów i autorytety Młody rolnik nie słucha ojca Namiętnie szukają nowego, ciekawie zmontowanego kontentu i szeroko komentują. Pytają o maszyny, zastosowane podejście do siania, nawożenia, suszy etc o sprzęt nagrywający, totalnie wszystko. Wirtualnie się wspierają i wzajemnie kibicują, to bardzo nieczęsto spotykane w innych społecznościach.
Jak widzicie, każdy z powyższych vlogerów ma inną technikę nagrywania, inny sposób prezentacji, ale wszystkich cechuje naturalność. Przed kamerą, a na swoim zmechanizowanym „koniu” czują się jak ryby w wodzie 🙂 Współpraca z chłopakami to czysta przyjemość!Czekamy na zbiory, a tymczasem trochę liczb:
- ponad 150 tyś wyświetleń filmów
- prawie tysiąć komentarzy
Czy branża rolnicza może liczyć na profesjonalny Influence marketing? Tak. Wystarczy pomysł, świetna organizacja i odważny klient, otwarty na nowe technologie i inny sposób komunikacji z mlodym pokoleniem. #BrawoSyngenta 🙂
Dodaj komentarz
Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *