Rok 2019 – rokiem video! – Cookies Media
Video, video i jeszcze raz video!
Dlaczego? Ponieważ idziemy w kierunku społeczeństwa konsumującego obrazy (;/) i dlatego, że wyświetlenia często kosztują grosze, a zapadają w pamięć dużo dłużej.
Obraz przetwarzamy 60 000 szybciej niż tekst. Muzykę i obraz zapamiętujemy ponad 20 krotnie lepiej (dłużej), niż tekst. Tylko video jest w stanie zatrzymać jeszcze naszą uwagę w ciągłym scrollowaniu wszystkiego.
A właśnie o „TĄ” UWAGĘ KLIENTA CHODZI. W każdej branży.
A teraz, dlaczego jesteśmy zdania, że warto postawić na platformę Youtube?
Racja! Po pierwsze dlatego, że sami prowadzimy sieć vlogerów rolniczych Agronetwork, którzy właśnie na YT tworzą absolutnie fenomenalny content i posiadają szerokie grono swoich fanów. Zasięg Youtube w Polsce to ponad 19 mln wszystkich Internautów*
No tak, ale jeśli nie jesteś z branży rolniczej to dlaczego też powinieneś być na YT?
- youtube jest platformą Googla. Zasadniczo każdy ojciec kocha swoje dziecko;)
- Google jest nawiększa wyszukiwarką na świecie
- a co za tym idzie, Youtube jest drugą największą wyszukiwarką video
- Filmy na YT istnieją na zawsze (aż ktoś je usunie), co nie jest takie łatwe do znalezienia na FB, Instagramie, po jakimś czasie
- Filmy z YT są wyświetlane najwyżej w wyszukiwarce Google, bo przecież YT jest jego dzieckiem;) więc poniekąd za darmo masz pozycjonowanie 😛
- Filmy YT są najwyżej, bo intencją Googla jest fakt, żebyś je obejrzał! bo jeśli Ty obejrzysz, to On zarobi. Jasne?
YT, czy FB? Co bardziej angażuje?
*Megapanel Maj 2018
Dodaj komentarz
Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *